GROOT AANBOD IN EEN KLEINSCHALIGE HAAGSE SFEER

Winkelen en wonen in de Fahrenheitstraat en Thomsonlaan

Bomenbuurt-nieuws:
<<< <<<
Home Archief Winkelgebied Winkels Contact RSS-feed Fahrenheitstraat.nl
Al onze winkels zijn aangesloten bij de BIZ van de winkeliers in de
Fahrenheitstraat
en Thomsonlaan. Zij maken deze winkelstraat zo aantrekkelijk



Fahrenheitstraat/Thomsonlaan Trots poseert Ed Boele met zijn onderscheiding in zijn Kaasspeciaalzaak op Fahrenheitstraat 625. “Geraffineerde buitenlandse-kaas presentatie” zeggen de vakjury’s.

KAASSPECIAALZAAK ED BOELE GRIJPT NET NAAST HET GOUDEN KAASMES MAAR IS WEL:

Beste Boerenkaasspecialist 2006

Kaasspeciaalzaak Ed Boele is tweede geworden in de keiharde strijd om de eretitel Nederlands Beste Kaasspeciaalzaak 2006. Een opsteker is dat hij volgend jaar de titel ‘Nederlands Beste Boerenkaasspecialist 2006’ mag voeren. Dat is 8 november bekend gemaakt tijdens het finalefestijn van de Nationale Competities van de kaas- en delicatessen branche in Hart van Holland te Nijkerk.

woensdag 9 november 2005


Het oordeel van de vakjury’s liegt er niet om:


Zeer tevreden

De consumentenjuryleden zijn zeer tevreden en waarderen dat met de hoogste score van alle genomineerde kaasspeciaalzaken! Een greep uit hun opmerkingen:

 

De vakjury heeft bij haar beoordeling de hiernavolgende opmerkingen geplaatst:
Ed Boete adviseert met hart en ziel zijn klanten over Boerenkaas. In deze fantastisch mooie kaasspeciaalzaak spat het enthousiasme van de ondernemer voor Boerenkaas ervan af. Alle kaas ligt er prachtig bij, een zeer prominente piek vooraan in de winkel is ingeruimd voor Boerenkaas. De productkennis, ook bij het personeel, is enorm. Ed Boele selecteert zijn Boerenkazen persoonlijk bij zijn leverancier en vertelt open en eerlijk over het product. Ook een Boerenkaas met een spleetje mag getoond en (moet zelfs) geproefd worden.
 

Fahrenheitstraat/Thomsonlaan

Enthousiasme

Enthousiasme én vakkennis, gevoegd bij een perfecte presentatie en duidelijke communicatie over het product in (en buiten) de winkel,en dat alles vertaald in een persoonlijk advies aan de consument, maakt dat deze winkel zeer goed scoort met Boerenkaas. De snelle doorstroming zorgt voor een supervers product en ook dat is zichtbaar.
Het omzetaandeel (65% van het totaalvolume binnen Hollandse kaas) is ongekend hoog. En dat terwijl Ed Boele óók een consument waarvoor de Boerenkaas bijvoorbeeld aan de dure kant is, persoonlijk begeleid naar de Noord-Hollandse kaas achter in de winkel.

Ed Boele is goed op de hoogte van de ontwikkelingen in de branche en eveneens bekend met de website www.boerenkaas.nl ais bron van informatie, zowel voor de winkel zelf als voor de consument. Van de leveranciers van Boerenkaas wordt óók in deze winkel gezegd dat de informatieverstrekking omtrent ontwikkelingen/collectieve activiteiten actiever zou kunnen.

Voor wat betreft het assortiment Boerenkaas heeft Ed Boele nog wel een wens: zijn eigen kruidenmengsel, speciaal voor hem gemaakt. Dat zou prachtig zijn: zijn eigen, unieke Boerenkaas in de winkel.

Fahrenheitstraat/Thomsonlaan

De Nationale Competities, waarvan de strijd om het felbegeerde Gouden Kaasmes er een is, stimuleren de ondernemers in de gespecialiseerde kaas-en delicatessenbranche de kwaliteit en uitstraling van hun zaak op te voeren.
De competities zijn een initiatief van Vakcentrum, Kaas & Delicatessen, uitgevoerd door de Stichting Kaas- en Delicatessenwinkels Nederland te Woerden.




Terug Terug

Jaaroverzichten

2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000